Με την Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ



Ήταν απλά υπέροχη η Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ. Ευφυής,απλή, σοφή μας έκανε πνευματικά πλουσιότερους, την λατρέψαμε όλοι. Προσωπικά ήταν για μένα η απόλυτη επαλήθευση η ζωντανή απόδειξη της σοφίας του αγαπημένου μου Έσσε,για το εκπληκτικό εκείνο "Ωριμάζοντας Γινόμαστε Νεώτεροι".....

Είπε πολλά η Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ.Πολλά και καλά. Όταν κάποιος από την λέσχη την ρώτησε ποιά είναι η αγαπημένη της γλώσσα,από τις πολλές που ζυμώθηκε μαζί τους μεταφράζοντας σπουδαία κείμενα, δεν δυσκολεύτηκε να απαντήσει: "Μα τι με ρωτάτε τώρα;Tα ρώσικα είναι η γλώσσα της ψυχής μου και δεν την γνωρίζω,ξέρετε, καλά την Ρωσία,δυο φορές έχω πάει όλες κι όλες,φίλους Ρώσους δεν είχα ποτέ αλλά ποιός άραγε είναι αυτός που ξέρει την ίδια του την ψυχή καλά;Τα γαλλικά είναι η γλώσσα του πνεύματός μου και τα ελληνικά της ζωής μου.Και τα αγγλικά η γλώσσα των ερώτων μου,του έρωτά μου, του λατρεμένου μου Νίνο που τον έχασα και που τον λάτρευα"....

Σχόλια