"Οι Μηχανόβιοι",Κώστας Ζαχαρόπουλος και Ηλίας Μπαρμπίκας

Η συλλογή ιστοριών με και για μηχανόβιους,με διάφορους πρωταγωνιστές,τις οποίες συγκέντρωσαν οι Ζαχαρόπουλος και Μπαρμπίκας στο βιβλίο που εκδόθηκε φέτος από τον Καστανιώτη και στο οποίο τον πρόλογο τον έκανε ο συγγραφέας Χρισόφορος Κάσδαγλης δίνουν στον αναγνώστη ό,τι ακριβώς υπόσχεται το κείμενο του οπισθόφυλλου.
« Πώς γίνεται όταν μαζεύονται φίλοι; Πίνουν κανα ποτήρι, μερακλώνουν κι αρχίζουν να λένε παλιές ιστορίες».
 Τίποτε περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Έτσι απλά, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

Για τη μοτοσικλέτα που ήταν και εξακολουθεί να είναι τρόπος και στάση ζωής. Οποιοσδήποτε έχει καβαλήσει μηχανή και έχει στο ενεργητικό του μερικά χιλιόμετρα έχει να διηγηθεί μια εξίσου λιγότερο η περισσότερο ενδιαφέρουσα ιστορία, όπως η δική μου παρακάτω,μια από τις πολλές που έχω ζήσει:  
Γυρίζουμε από διακοπές με την γυναίκα μου με μία XLS 500. Η μηχανή φορτωμένη μέχρι σκασμού. Με κάτι πλαστικές μπαγκαζιέρες για το ντεπόζιτο
-αυτές με το χάρτη- και τη σχάρα πίσω τίγκα γεμάτες και από πάνω σακίδια , υπνόσακοι, σκηνή … αυτά! Κάποια στιγμή ,εκεί στο ύψος της Κακιάς Σκάλας και ενώ η βελόνα έδειχνε 120 χαω μου λέει η γυναίκα μου «Λοΐζο,ζεσταίνεται
 το πόδι μου». Της απαντώ «δεν είναι τίποτα, η εξάτμιση είναι».Μου ξαναλέει «Λοΐζο, ζεσταίνεται πάρα πολύ το μπούτι μου».Της ανταπαντώ «έλα μωρέ πως κάνεις έτσι , σου είπα πως είναι η εξάτμιση, μη φοβάσαι» .«ΚΑΙΓΟΜΑΙ ΡΕ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩΩΩ!!!!» Γυρίζω και βλέπω την μπαγκαζιέρα από τη μεριά της εξάτμισης να ψιλοκαίγεται, φλόγα δηλαδή με τα 120 χαω.
Για καλή μου τύχη βλέπω στα 100 μέτρα Parking. Μπαίνω μέσα, σταματάω και πριν προλάβω καλά καλά να βάλω το stand - η γυναίκα μου έχει πηδήξει από τη μηχανή βρίζοντας – βλέπω την μπαγκαζιέρα να λαμπαδιάζει. Άρχισα να της ρίχνω χώματα από παραδίπλα μπας και τη σβήσω, τίποτα.΄Ισα που πρόλαβα να σώσω σακίδια και σκηνή. Τη μπαγκαζιέρα την χρωστάω ακόμα στο αδερφό μου….. 

Τέτοιες και άλλες καλύτερες ιστορίες θα βρείτε στους « Μηχανόβιους» . Το βιβλίο ενδείκνυται για όσους θέλουν να περάσουν κάποιες ευχάριστες ώρες αλλά δεν ενδείκνυται με τίποτα για όσους δεν θέλησαν πότε να οδηγήσουν μηχανή και για όσους την μισούν ή την φθονούν!

Λοΐζος Π.(αφού ξεπέρασα τους δισταγμούς μου να γράψω παρουσίαση βιβλίου, σας συμβουλεύω να κάνετε το ίδιο,πλάκα έχει,περιμένω να μάθω τι διαβάσατε και πώς σας φάνηκε).

Σχόλια

  1. Επιτέλους!Καλή αρχή!Μια χαρά τα έγραψες κι επειδή θυμήθηκα κι εγώ μηχανόβιες φάσεις θα το ξεφυλλίσω το βιβλίο να ξαλεγράρω και λιγάκι!
    Ε,φίλοι.... λεσχίτες και λεσχίτισσες, περιμένω κι άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/8/10 20:50

    χαω σημαίνει χιλιόμετρα ανά ώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7/8/10 13:24

    Οι παλιοί μου φίλοι ξαναχτυπούν. Μπαρμπίκα είσαι ίδιος ο Τζόννυ ο ΚαΓκεΜπε στους ¨Παίκτες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/9/10 21:06

    Το διάβασα και ενθουσιάστηκα! Μου άρεσε γιατί μου θύμισε παλιές βιωμένες εμπειρίες από την εποχή του σχολείου με τις παλιές παρέες και τα μηχανάκια. Μπράβο παιδιά, πολύ καλή δουλειά!

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου