Τάκης Θεοδωρόπουλος.Η γνωριμία.







Την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου η συνάντηση της λέσχης ήταν πολύ ξεχωριστή. Η ομήγυρη είχε την πολύ μεγάλη τιμή-τετριμμένο αλλά το εννοώ απόλυτα-να γνωρίσει τον συγγραφέα Τάκη Θεοδωρόπουλο,ο οποίος ήταν εξαιρετικός.
Η πρωτοβουλία ανήκει στην Μαρία Τζίτζη,την φίλη και συγγραφέα, που τυχαίνει να τον γνωρίζει τον Τάκη Θεοδωρόπουλο και η οποία του ζήτησε, απλά, να έρθει σε μια συνάντησή μας κι εκείνος, απλά πολύ απλά, το …έκανε χωρίς δεύτερη σκέψη!
Έχω να καμαρώνω λοιπόν ότι εδώ και δυο χρόνια στο Μοσχάτο, σε ένα μικρό βιβλιοπωλείο με πολύ αβέβαιο πλέον λόγω κρίσης το μέλλον του, όλο και πιο συχνά μας τιμούν με την παρουσία τους ιδιαίτερα αξιόλογοι συγγραφείς διότι η αφεντιά μου κάνει ό,τι μπορεί γι αυτό αλλά και τα μέλη της λέσχης το ίδιο!

Την Τετάρτη λοιπόν από ένα χρονικό σημείο και μετά έγινε το αδιαχώρητο,κατέφθαναν συνεχώς άνθρωποι που δεν είχα πού να τους βάλω να καθίσουν! Να ΄ναι καλά όλοι αυτοί οι φίλοι που έσπευσαν και ας με συγχωρήσουν  κι όλοι οι υπόλοιποι που θα ήθελαν αλλά δεν το κατάφεραν καθώς δεν το είχα πει σε πολλούς(!) ακριβώς διότι δεν υπάρχει άνεση χώρου.
Μερικοί κάθισαν…κάτω! Ήταν τέτοιο το αδιαχώρητο που δεν μπορούσα να κουνηθώ καν ούτε εγώ,για  να τους  φωτογραφίσω έτσι χαμαί τους έρημους… Γι αυτό βλέπετετις  φωτογραφίες πριν αρχίσει το σώσε...

Προσωπικά έχω διαβάσει τα πιο πολλά του βιβλία μα αγαπημένο μου παραμένει « Το Αριστερό Χέρι της Αφροδίτης».Θα επανέλθω στον Θεοδωρόπουλο γενικότερα και, ναι, αυτό είναι απειλή!




Σχόλια