"Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση".Η δημοκρατία στην μπλογκόσφαιρα της κρίσης.

Κάποιος επισκέπτης ή επισκέπτρια του μπλογκ που ως φαίνεται παρακολουθεί συχνά τις αναρτήσεις μου-ως προς αυτό τον ευχαριστώ-γράφει κατά καιρούς μερικά σχόλια που δεν είναι πάντα από αυτά-για να το θέσω κομψά-που θα τροφοδοτήσουν μια πολιτισμένη μεν ,δημιουργική δε συζήτηση. Ευτυχώς δεν έχω πολλούς σχολιαστές,δεν έχω κατεβατά από γνώμες και δεν γεννάται συνήθως ζήτημα.Λέω δε ευτυχώς, διότι αν και τα στατιστικά στοιχεία μου δείχνουν επισκεψιμότητα-ναι,άρχισα να τα βλέπω αυτά,αυτά που τα κορόιδευα- η οποία ολοένα και αυξάνεται, η ιδέα ενός διαδικτυακού πανηγυριού όπου ο κάθε πικραμένος κι εγώ μαζί κι είμαι και λιγάκι νευρική,θα μπαίνουμε και θα λέμε το μακρύ και το κοντό μας εν είδει σχολίου δεν μου αρέσει,ε, δεν μου αρέσει,τι να κάνουμε !
Αν στα παραπάνω προσθέσετε και την αμετανόητη προσήλωσή μου στην αρχή της ελεύθερης , αλογόκριτης διατύπωσης των απόψεων όσων εμπλέκονται σε μια ανάγνωση αναρτήσεων για.... βιβλία-έλεος δηλαδή- αλλά κι επειδή θεωρώ δεδομένη την σοβαρότητα των βιβλιόφιλων στην πλειοψηφία τους και τέλος έχει κρατηθεί ένα επιπεδάκι κοσμιότητας στο Degas αναμφίβολα , καταλαβαίνετε πως δεν μπορώ παρά να αφήνω απολύτως ελεύθερα τα λιγοστά σχόλια κι ας είναι γαρνιρισμένα με λίγη χολή καμιά φορά .
Ο επισκέπτης μου όμως-ξινούτσικος κομματάκι είναι η αλήθεια,κι άλλες φορές μου την έχει πει -έγραψε τον Δεκέμβρη ένα σχόλιο αυτή την φορά αγενέστατο.
Αποκάλεσε ούτε λίγο ούτε πολύ ξερόλα και άλλα τινα τον λογοτέχνη για τον οποίο είχα κάνει την ανάρτηση κι εκείνος,ο λογοτέχνης, έγινε έξαλλος.
Είχα ,εννοείται,ήδη βάλει στην θέση του,λεκτικώς και δημοσίως ,τον ταραξία σχολιαστή,δεν είχε επανέλθει, θεώρησα κι εγώ ότι είχε λήξει το θέμα και άφησα τα δυο σχόλια ως είχαν.
Όμως ο λογοτέχνης ήταν ανένδοτος.

Βρε καλέ μου,βρε χρυσέ μου,δεν είναι παρά δική του,του σχολιάζοντος με μπόλικη χολή, η αγένεια και το όποιο ρεζίλεμα, να του λέω εγώ,τίποτα εκείνος.Να βάλεις φραγή, να μου αντιτείνει , να μην αφήνεις εσύ να μπαίνει ο κάθε κακόβουλος και ταμπουρωμένος πίσω από την ανωνυμία του ή ένα ψευδώνυμο και να λέει κακίες στο δικό σου μπλογκ και μάλιστα όχι για το έργο αλλά για την προσωπικότητα του δημιουργού.Καλά τα λες αλλά η δημοκρατία της μπλογκόσφαιρας έτσι πάει περίπατο, να επιμένω εγώ,δεν με νοιάζει από την στιγμή που με θίγει ,να λέει εκείνος και ούτω καθεξής.
Λέγαμε,συζητούσαμε,διαφωνούσαμε,δεν συγκλίνα με,δεν το βλέπαμε με τον ίδιο τρόπο και τα επιχειρήματά μου περί δημοκρατίας στην μπλογκόσφαιρα προσέκρουαν στο ότι ο θιγμένος ήταν εκείνος στο κάτω κάτω και μάλιστα κρινόμενος όχι για ό,τι έχει γράψει αλλά για το τι τύπος ανθρώπου μπορεί να είναι ή να μην είναι....

Φραγή λοιπόν και ταμπέλα "το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση" εδώ μέσα- και το λέω κατηγορηματικά αυτό-δεν πρόκειται να εμφανιστούν αλλά στεναχωρήθηκε τόσο ο θιγόμενος,τόσο πολύ, που για να τον αποφορτίσω και να μην αρχίσω κι εγώ να τα παίρνω πολύ,μα πάρα πολύ στο κρανίο,διέγραψα το συγκεκριμένο σχόλιο που δημιούργησε το ζήτημα και ελπίζω να είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που κάνω,άλλη δουλειά δεν είχα, τον...βιβλιομπλογκοτροχονόμο!

Σχόλια

  1. Ανώνυμος13/1/12 23:02

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Βιβή, η αγένεια
    επιστρέφει στον αγενή. Το μόνο άσχημο θα
    ήταν τυχόν "κακές λέξεις", που στην εποχή
    μας ο όρος έχει χάσει την έννοιά του.
    Καλύτερα λοιπόν συνέχισε το μπλογκ ως έχει
    ίσως κάποτε καταφέρουμε να συζητάμε και να
    μη μονολογούμε. Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ κι εγώ. Κανένας περιορισμός στα σχόλια και καμία διαγραφή, κατά τη γνώμη μου. Νομίζω πως αυτός που σου γκρίνιαζε μόνο περισσότερη αξία από οτι έπρεπε έδινε στον αγενή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/1/12 12:05

    Ο σχολιαστής υπερέβη τα εσκαμμένα κάνοντας χρήση υβριστικών χαρακτηρισμών άσχετων με περιεχόμενο του βιβλίου αλλά σχετικότατων με το πρόσωπο του συγγραφέα;Τι να πω..Έπρεπε να αφήσετε το σχόλιό του και έτσι και τον ίδιο εκτεθειμένο με την αγένεια και την ανοησία του.Αλίμονό μας αν ούτε για βιβλία δεν είμαστε ψύχραιμοι πια να συζητούμε πολιτισμένα...
    Έχετε προσέξει όμως τι γίνεται γύρω;Ο Έλληνας της κρίσης αρπάζεται με το παραμικρό,όλοι εναντίον όλων!Η διαίρεση βασιλεύει!Αυτή την επιθετικότητα την συναντούσαμε κάποτε μόνο το καλοκαίρι και συνηθίζαμε να λέμε "και που να σφίξουν οι ζέστες",θυμάστε;Θυμάστε κάτι σκηνικά που έβγαζαν γέλιο σε στάσεις,σε δημόσιες υπηρεσίες για θέματα ουράς και παρόμοια;
    Τώρα έχει παραγίνει το κακό,τσακώνονται οι πάντες με τους ....πάντες...παντού!Δώρα Ακρινού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/1/12 20:30

    Θα έλεγα το ίδιο κι εγώ,κακώς διέγραψες τα σχόλια.Η ελευθερία της διατύπωσης,ακόμα και μιας υβριστικής ανοησίας,είναι η πεμπτουσία της δημοκρατίας.Μπορούσε ο ανόητος να αντικρουστεί με αντίστοιχη ελευθερία λόγου,είναι τόσο απλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/6/12 14:48

    Κι ύστερα ήρθε ο...κασιδιάρης.Τι μιζέρια,τι κατάντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος21/7/12 04:47

    πόσο ανόητοι παίζει να είστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου