Η κυρία Κατίνα προτείνει όρκο σιωπής για την αγάπη των βιβλίων...


Η κυρία Κατίνα πέρασε πάλι απο το Degas και πολύ μετανιωμένη,λέει,για τα παλιά της λάθη με μάλωσε γιατί δεν μπορώ, λέει,κατά πώς μου έρχεται εμένα κάθε φορά να παίζω με τις λέξεις,να καταγγείλω την πολιτική μανία που με έπιασε  για να επαναδιαπραγματευτώ την ύπαρξή μου ως βιβλιομπλόγκερ και να ακυρώσω την πολιτική λογοδιάρροια στην οποία με παρέσυρε η συγκυβέρνηση μαζί της και μου πρότεινε να πάρω και να τηρήσω απο τούδε και εις το εξής όρκο σιωπής για την αγάπη,λέει, των βιβλίων..


Απάντησα λοιπόν σήμερα από καρδιάς στο καλόγνωμο σχόλιο ενός διαδικτυακού μου φίλου και θα σας παραθέσω σχόλιο και αντισχόλιο ως ανάρτηση για δυό λόγους,επειδή αφενός πιστεύω ότι είναι καιρός να ειπωθούν και  άλλες πιθανότητες διαμόρφωσης καταστάσεων από την Αριστερά,να ειπωθούν αλήθειες δηλαδή και αφετέρου επειδή  με την δική μου προσωπική αλήθεια,χωρίς να την προκρίνω ως την μοναδική ή την απόλυτη, βάζω έτσι προς μεγάλη ικανοποίηση της Κατίνας ένα τέλος στις προεκλογικές-μετεκλογικές  διαδρομές του μπλογκ αυτού στα δύσβατα πολιτικά μονοπάτια των καιρών.

Η Λέσχη Ανάγνωσης Degas είναι ένα μπλογκ που δημιουργήθηκε για την αγάπη των  βιβλίων και της ανάγνωσης και επανέρχομαι με χαρά σε αυτό,κλείνοντας τηλεοράσεις και αυτιά στις σειρήνες, αλλά έχοντας πάντα ανοιχτά τα μάτια της ψυχής μου και με παρμένες τις προσωπικές αποφάσεις,που φυσικά δεν εννοώ να τις επιβάλω σε κανένα και κυρίως τους ιντερνετικούς φίλους και φίλες που μας ενώνει ένα σπουδαίο πράγμα,το ότι μας αρέσει να μοιραζόμαστε καλοπροαίρετα τις εντυπώσεις μας από την ανάγνωση καλών βιβλίων.



 Kokkina Synora 12/5/12,20:45
Συριζαία λοιπόν...Άντε,δεν πειράζει, σε συγχωρώ.Αναρωτιέμαι όμως αν θα αντέξεις την τουμπίτσα που έρχεται....


 Βιβή Γ. 5/5/12,15:01
Κόκκινα Σύνορα,δεν έρχεται καμιά τουμπίτσα και τούμπα μεγαλύτερη από την...τουμπάρα που έχει προ πολλού φέρει ανάποδα τον πλανήτη ολόκληρο.Την λένε καπιταλισμό και στην Ψωροκώσταινα τον έχουμε υποστεί πολύ απάνθρωπα και χωρίς στοιχειώδη προσχήματα όλοι μας, τρώγοντας το σοσιαλιστικό ή φιλελεύθερο κουτόχορτο των εναλλάξ κυβερνήσεων και των δύο λαμογιοφυτωρίων, όχι μόνον τα τελευταία 30 χρόνια αλλά τουλάχιστον τα τελευταία... 70,διότι αν δεν με απατά η μνήμη μου και δεν με απατά καθόλου,"αυτοί" ήρθαν ατσαλάκωτοι πότε από την Μέση Ανατολή,πότε από τα Παρίσια και πότε από τας Αμερικάς για να δίνουν το σπρωξιματάκι και η τούμπα να κυλάει!

Η έξοδος από το ευρώ δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας,κάτι που δεν το περιμένουμε,ειδικά όταν στην Ελλάδα ζούσαμε έναν τριτοκοσμικό και απολύτως αντικοινωνικό καπιταλισμό και πριν και κατά την διάρκεια της παραπλανητικής επιβολής του γαλλο γερμανικού υβριδίου ως νόμισμα και σύστημα.
Την αθλιότητά του,καθώς νοσεί μεταδοτικά και οπωσδήποτε μολυσματικά,την βιώνουμε σε δραματική μεγέθυνση αυτές,τις τωρινές,τις ύστατες πιστεύω και κρίσιμες στιγμές,έχοντας επιλεχθεί,ναι, ως το πρώτο πειραματόζωο για τις πιθανές του θεραπείες.

Οι περιβόητοι αριθμοί,ό,τι συνιστά δηλαδή τις λεγόμενες παγκόσμιες και τοπικές οικονομίες-που δεν είναι πια τόσο τοπικές,μάλλον δορυφόρους της παγκόσμιας φιλελεύθερης,νεοφιλελεύθερης, κεϋνσιανικής,μετακεϋνσιανιικής κτλ πέστην εσύ όπως θέλεις, οικονομικής κυριαρχίας μπορούμε να τις πούμε-οι αριθμοί λοιπόν είναι επινοήματα αυτού του άδικου και άνισου συστήματος για να οδηγεί τις κοινωνίες μέσα
1.από την τεχνητή ευμάρεια για παράδειγμα,που το ίδιο το σύστημα πυροδοτεί και συντηρεί ανοίγοντας και κλείνοντας αγορές και τζιράροντας το δικό του χρήμα
2.μέσα από την απομάκρυνση από την φύση γενικότερα και
3. κυρίως μέσα από την εκ του πονηρού αναγωγή της κατανάλωσης ως παραμέτρου ελευθερίας(!),πού;

Στην εύκολη δουλοποίηση μεγάλων μαζών με σκοπό ένα και μοναδικό:την εργατοποίηση των πολλών και την άκρατη κερδοφορία των λίγων και των υπηρετών τους από την εργασία των πρώτων...

Δεν ξέρω αν αυτά τα λέει ο Μαρξ ή ο Τάδε ή ο Δείνα, εμένα μου τα αποκαλύπτει στην καθημερινότητά μου η ίδια η ζωή με πολύ ωμό τρόπο και μου τα εξηγεί η κοινή,κοινότατη λογική μου.

Λύσεις δεν έχω να σου δώσω.
Ελπίδα όμως μπορώ και θέλω να μοιραστώ μαζί σου και γι αυτό παραμένω στην Αριστερά, χωρίς να ακυρώνω την εντιμότητα κανενός άλλου του οποίου έχει αφυπνιστεί η λογική του και χωρίς να κραδαίνω κομματικό παναριστερόμετρο μα και χωρίς να προβάλω το αλάνθαστο του Πάπα ως κατάκτησή μου.

Καιρός η Αριστερά να αρχίσει να λέει τα πράγματα ακόμα πιο καθαρά,με μια λιγότερο λογοτεχνική και ρομαντική αποτύπωση και έτσι θα κάνει,θα το δεις.
Ο κόσμος φοβάται πολύ πιο λίγο απ΄όσο νομίζουν οι σταυρωτές του κι αυτό φαίνεται ήδη στις λαϊκές συνελεύσεις που επιχειρεί ο Σύριζα και που κι αυτές, όσο κι αν τις κατηγορούν ή αν οι ίδιες μοιάζουν λίγες,είναι ένα μικρό φως,αλλά πάντως φως, μέσα στο σκοτάδι στο οποίο συνεχίζουν απτόητοι να μας σπρώχνουν βασικά όλοι, αυτοί οι πουλημένοι, οι δημοσιογράφοι των μμε.



Με αναγνωστικούς χαιρετισμούς.
Βιβή Γ.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος15/5/12 18:22

    Δηλαδή δεν θα ξανακάνεις εδώ πολιτικά σχόλια; Σιγά μην το καταφέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/5/12 11:53

    Γιατί να μην σχολιάζεις πολιτικά πράγματα;Εσύ τουλάχιστον και χιούμορ έχεις και επίπεδο.Ξανασκέψου το παρακαλώ.Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/5/12 14:00

    Πιστεύω ότι δεν θα αντέξεις και θα κάνεις την παρέμβασή σου σύντομα. Εμένα δεν θα με πειράξει διότι μου αρέσουν τα πολιτικά που γράφεις και συμφωνούμε σε πολλά.
    Διάβασα κάτι με τίτλο "ευχαριστίες" στο μπλογκ Βιβλιοκαφέ που έχεις στην λίστα ιστολογίων που παρακολουθείς και με ενόχλησε το στυλ του σε βαθμό που δεν νομίζω να τον διαβάσω ξανά αν και είναι γνώστης πολλών.Θέλω να σε ρωτήσω αν όντως σας στέλνουν οι εκδοτικοί οίκοι βιβλία να τα διαβάσετε και να γράψετε γι αυτά.Αν ναι,τότε δεν είστε κατά την γνώμη μου ανεξάρτητοι,εμπλέκεστε σε ένα είδος υποχρέωσης,δεν ξέρω πώς να το πω.Αλλιώς γιατί αυτός ο μπλόγκερ ευχαριστεί δημοσίως τους χορηγούς του;Εσύ που έχεις ένα βιβλιοπωλείο πώς εξασφαλίζεις όλα αυτά τα βιβλία που παρουσιάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωχ,από πού να αρχίσω.
    1. αν μου έγραφες επώνυμα θα το προτιμούσα και 2. για την απορία σου πρέπει να ρωτήσεις κατ' αρχάς τον ίδιο.
    Εγώ έχω συμπεριλάβει το μπλογκ του επειδή το εκτιμώ και κυρίως επειδή δεν είναι του δικού μου στυλ,οπότε κι εγώ κι εσείς μέσω εμού έχουμε ακόμα μια οπτική σε πολλά ενδιαφέροντα περί λογοτεχνίας και κυρίως της ελληνικής.
    Θεωρώ ότι είμαι ανεξάρτητη και πολύ μάλιστα.Τα βιβλία που παρουσιάζω 99% τα αγοράζω διότι έχω παλιό και αξερίζωτο πάθος να γεμίζω το σπίτι με βιβλία και το μπαλκόνι με γλάστρες,μάλιστα δεν δίνω εύκολα έως καθόλου τα βιβλία μου και αντιπαθώ τις δανειστικές παντός τύπου,όμως φτιάχνω φυτωριάκια και δίνω αβέρτα από τα λουλούδια μου,βγάλε άκρη μόνος/η σου.
    Ελάχιστα βιβλία έχω ξεφυλλίσει από τα προς πώληση και τα έχω κάνει ένα είδος δανειστικής στον εαυτό μου,είναι μερικά βιβλία τύπου Μαντά και τα παρόμοια που δεν έκρινα ότι θα τα ήθελα στην βιβλιοθήκη μου όμως έπρεπε να τα διαβάσω για να μην λέω υπέρ ή εναντίον τους ο,τιδήποτε, χωρίς να ξέρω την πραγματικότητά τους την οποία θεωρώ άσχετη και ξένη με την δική μου και γι αυτό δεν τα έχω και στο μαγαζί αλλά αν μου τα παραγγείλουν τους τα φέρνω και δεν ασχολούμαι και στο μπλογκ.Ως μαγαζί έτσι δεν είμαι "σωστή",προωθώ-μη βιάζεσαι, χωρίς να με πληρώνει κανένας-τα βιβλία πού θεωρώ ότι αξίζουν κι αυτό είναι αντιεμπορικό αλλά σκασίλα μου,οι πελάτες μου είναι της ίδιας άποψης...
    Ίσως γράψω κάτι για το θέμα αυτό πάντως,βάζεις κάποια ζητηματάκια και μου κίνησες το ενδιαφέρον.Θα διαβάσω και το Βιβλιοκαφέ διότι το συγκεκριμένο που λες δεν το διάβασα και κλείνω προτείνοντάς σου να του γράψεις,είναι άξιος συζητητής και δεν νομίζω να αρνήθηκε ποτέ διάλογο ο άνθρωπος.

    ΥΓ.Με το ζόρι κρατιέμαι να μην αρχίσω τα πολιτικά,αλλά όχι πια από εδώ,αυτό τέρμα,άρα σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ότι συμφωνείς σε πολλά κτλ αλλά δεν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου