" Είναι ο Καπιταλισμός , Ηλίθιε " , Νίκος Μπογιόπουλος



Πολύ ενδιαφέρον το βιβλίο του δημοσιογράφου Νίκου Μπογιόπουλου.Έρχεται,εκ των πραγμάτων, σαν αντίδοτο στο δηλητήριο της ποτισμένης με αρσενικό μνημονιότουρτας που μας τρατάρει μπουκιά μπουκιά,μέσα από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες και με τα όσα κάνει στην Βουλή,η  πιο κυνική κυβερνητική τριάδα που (στείλαμε ποτέ-εμείς οι ίδιοι,ας μην το ξεχνάμε αυτό)βρέθηκε να μανουβράρει το ξεκολλημένο τιμόνι της παλιάς,πολύ παλιάς βαρκούλας μας.
Αυτής που κάποτε έσκιζε περήφανη τα νερά της Μεσογείου, που πουλήθηκε από προδότες και χαλάστηκε από πειρατές πολλές,πάρα πολλές φορές και την οποία βαρκούλα με κόπους και βάσανα καταφέρναμε να την καλαφατίζουμε με τους σπουδαίους ποιητές και τους συγγραφείς μας και τόσους μαχητές δημοσιογράφους και διανοούμενους γενικότερα ,που μετείχαν στα κοινά και ένα με τον λαό έδιναν κι αυτοί τον αγώνα τους για  ν΄αρμενίζει  κουτσοελεύθερη ξανά,εδώ και  περίπου 190 χρόνια, αλλά να που μας έφτασαν τώρα, η τρύπα από τα χτυπήματα στα πλάγια της δεν μπορεί   να κλείσει κι όλο μπάζει μολυσμένα, σάπια και βρωμερά νερά και μπατάρει,μπατάρει,μόνο μπατάρει κι ούτε η σημαία της διακρίνεται από την ακτή, ούτε το φορτίο το βάλαμε εμείς και δεν ξέρουμε καλά καλά τι περιέχει κι η στεριά, ας είναι δίπλα,μοιάζει πολύ μακρινή στον θολό ορίζοντα ....

Προβληματίζομαι λοιπόν και δεν θα ήθελα να πω τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο από το εδώ και τώρα ηθικά πρέπον, βιώνοντας την κατασκευασμένη κρίση του παγκόσμιου χρήματος που θεριεύει κι απλώνεται παντού και φαίνεται ολοκάθαρα σ΄όλες τις γειτονιές πια,όπου κι αν στρέψεις το βλέμμα σου στην πάλαι ποτέ μούφα γλεντζέδικη Αθήνα των σκυλάδικων,των λαμόγιων και των όσων προετοίμασαν το έδαφος,στην οποία όμως Αθήνα τυχαίνει να μου αρέσει που ζω και δεν θέλω να καταντήσει πόλη-φάντασμα.
Πώς ορίζεται , όσο πιο  νηφάλια γίνεται,το ηθικά πρέπον στην συγκεκριμένη περίπτωση μέσα στην  δομική και μισάνθρωπη κρίση ενός σάπιου συστήματος σαν τον καπιταλισμό και πώς περιγράφεται αυτό σε ένα βιβλιοφιλικό μπλογκ που δεν φοβάται να εκφράζει πολιτική άποψη αλλά σιχαίνεται τις παρωπίδες και μάλιστα σε  καιρούς φανατισμού και μεθοδευμένης καλλιέργειας εμφυλιοπολεμικού κλίματος το οποίο- σε συνδυασμό με την συστηματική συντήρηση αντιμαρξιστικής προπαγάνδας, που στην πραγματικότητα δεν σταμάτησε λεπτό από το... 1920-  παρασύρει τους τηλεόπληκτους πολίτες σ΄ ένα  νέο και απαράδεκτο ποτάμι μίσους με στόχο,πάλι, την Αριστερά, παρά το  αδιέξοδο ενότητας της τελευταίας;

Πώς να αξιοποιηθεί στην κοινωνία και να προταθεί στο ευρύ ευαισθητοποιημένο αναγνωστικό κοινό ένα βιβλίο σαν κι αυτό, μην αφήνοντας τον φανατισμό των κομματικών τριβών να εμποδίσει την πρόσληψη των πολλών και σημαντικότατων, που διατυπώνει;
Ή όσο με αφορά ως απλή αναγνώστρια ,που εκφράζεται όμως διαδικτυακά,άρα δημόσια, να κάνω ότι δεν  βλέπω γύρω μου τι επιχειρείται στο όνομα ενός περιέργως εννοούμενου  πατριωτισμού κι  έτσι να αντιμετωπίσω το βιβλίο απλώς ακαδημαϊκά, όσο γίνεται, αναλόγως δε των επιμέρους προσωπικών ιδεολογικών, πολιτικών, κομματικών αντιλήψεών μου, να το επαινέσω ως ένα πολύ καλό εξειδικευμένο θεωρητικό εργαλείο και να ξεμπερδέψω ή εξ ίσου βολικό κι αυτό,να βρω μερικά ψεγάδια ντε και καλά και καθώς δεν έχω καμιά εκτίμηση στην σημερινή ηγεσία του ΚΚΕ-τι να κάνουμε τώρα,να πω ότι συμφωνώ με τα καμώματά τους,δεν γίνεται- αλλά έτσι να μην βγαίνει άκρη;
Αναρωτιέμαι,βλέπετε,  αν είναι  δευτερεύον στοιχείο η προσηλωμένη ένταξη του γράφοντος σε ένα ιστορικό και με πολλά ιστορικά φορτία κόμμα ή αποβαίνει,με την σαφή πρόταξη της κομματικής του ένταξης, σε βάρος της αναζήτησης της αλήθειας.
  • Ποιάς αλήθειας;
  • Αυτής που  ενστερνίζεται και πώς,τώρα,ποιός;
  • Και κυρίως γιατί;

Εδώ λοιπόν έχουμε να κάνουμε με  ένα  κείμενο αμιγώς πολιτικό ,ένα περιεχόμενο έντιμο,απολύτως στρατευμένο στο οποίο η Αλήθεια δεν αναζητείται,είναι δεδομένη,είναι αυτή και μόνον αυτή,που φιλοξενείται  εδώ,εξάγεται από εδώ και μπαίνει στην διαφάνεια της κριτικής όλων μας .
Το πρώτο λόγο λοιπόν, για να κατανοήσουμε και να δεχτούμε ως αλήθεια το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου, θεωρώ ότι τον έχει,λογικά και ψυχρά, η Ιστορία.
Από την προσεκτική της ανάγνωση και την συνθετική επεξεργασία των πληροφοριών,που καλό είναι να προέρχονται από πολλές και πολλαπλά βεβαιωμένες πηγές ,η Αλήθεια αυτή,η τραγική-χτεσινή  και σημερινή- αλήθεια της ελληνικής Ιστορίας έρχεται κοντά στον καθένα μας και δεν αλλάζει ό,τι δήθεν πατριωτικό παρτάλι και να της φορέσουν οι παραχαράκτες της.
Κι  από την πόρτα αυτής της πολύ ματωμένης και γραμμένης με αμέτρητες προδοσίες  Ιστορίας μπαίνει αφτιασίδωτη η επιβεβαίωση όσων γράφει,με τσαγανό ομολογουμένως,με ονόματα, με γεγονότα, με αριθμούς και χρονολογίες ο... κομμουνιστής Μπογιόπουλος...
Αρέσει δεν αρέσει ως αλήθεια,αυτή είναι!Πικρή.Επιβεβαιωμένη.Διασταυρωμένη.Τόσο απλά.

Το"Είναι ο Καπιταλισμός,Ηλίθιε"λοιπόν είναι ένα καθαρό πολιτικό βιβλίο του οποίου ο συγγραφέας ανήκει μεν σε ένα συγκεκριμένο κόμμα,που δεν είναι όποιο κι όποιο-κι αυτό από μόνο του είναι αρκετό να ανεβάσει τους τόνους και να κατεβάσει το επίπεδο σ έναν γραπτό ή ζωντανό διάλογο που θα προκαλούσε σεισμούς-αλλά το περιεχόμενό του προσεχτικά δουλεμένο ,ανήκει σε όλους τους σοβαρούς ανθρώπους που πρόσκεινται στην Αριστερά κι έχουν ξεκαθαρίσει ποιά πρέπει να είναι τα θεωρητικά τους εργαλεία στην αντίσταση κατά του ξεπουλήματος και της επερχόμενης δουλοποίησης.
Αλλά οι Έλληνες δεν διαβάζουν. Δεν διαβάζουν όχι μόνο (την)Ιστορία (τους),δεν διαβάζουν γενικά κι όταν διαβάσουν πασαλειματικά ό,τι φέρει η μόδα  κι η συστημική τηλεόραση των ατελείωτων ψεμάτων, δεν το διασταυρώνουν με τίποτα άλλο.Δεν κρίνουν,δεν επεξεργάζονται κριτικά  την όποια γνώση,δεν εμβαθύνουν.
Φανατίζονται,ποδοσφαιροποιούνται,διαλέγουν ό,τι μαθαίνουν από διαφημίσεις χωρίς να ψάχνουν κι εθίζονται σ΄εύκολες λύσεις.Αρκούνται στις τηλεοπτικές περί ιστορίας διαβεβαιώσεις,σε φασιστικές μαγκιές δειλών που δεν υπερασπίζονται πουθενά την δημόσια ελληνική περιουσία,που αρέσκονται σε τύπου "άρτος και θεάματα" ψηφοφορίες ιεράρχησης,για παράδειγμα,των υποτίθεται μεγαλύτερων (!) Ελλήνων σε μια ψόφια  αναμέτρηση,που την διεκπεραιώνει μια ανώνυμη τηλεοπτική μάζα κάνοντας ...τηλεφωνήματα και δεν είναι ο Σωκράτης εκείνος,που  ίσως θα περίμενε κάποιος να προηγείται,αλλά  ο... " Εθνάρχης "!Αμφότεροι φυσικά έπονται του λαμπρού κατακτητή (και όχι ελευθερωτή,έλεος) Μεγαλέξαντρου και μου έχει μείνει  κι η απορία τι δεν πήγε καλά  με  τον.... Κωνσταντίνο Παλαιολόγο-μάλιστα,μπα,γιατί ;- και γιατί άραγε τα πλήθη δεν τον προτιμούν,-απ΄τα πολλά τούρκικα που τους κάνουν τα μυαλά ζελέ εκτός κι αν περιμένουν- αφού ξεμαρμαρώσει βεβαίως- να πάρει* πρώτα την Πόλη**,κομματάκι δύσκολο αν και ποτέ δεν ξέρει κανείς.

Καλή κακή ας αφήσω τώρα την πλακίτσα.Το κείμενο το διάβασα με προσοχή,τον συγγραφέα του τον έχω δει κανα δυο φορές σε κάποια  αηδιαστικά κανάλια να ανταπεξέρχεται με εξαιρετικό τρόπο και έξυπνα επιχειρήματα σε πραγματικά χυδαίες τρίπλες αμόρφωτων συνομιλητών και σε  ύπουλες τρικλοποδιές παρουσιαστών.
Στο βιβλίο του διατυπώνει-χωρίς εκεί να τον εμποδίζει κανένας εντεταλμένος δημοσιογράφος με την φασιστική ή φασίζουσα χολή του-κλασσικά πράγματα με απλό και εύληπτο τρόπο.
Του αναγνωρίζω πρώτα πρώτα την εντιμότητά του να ξεκαθαρίζει από την αρχή ότι όχι μόνο δεν είναι μαρξιστής έτσι  για την ετικέτα,εγκυκλοπαιδικά, αλλά ότι ανήκει  στο ΚΚΕ και μάλιστα τις θέσεις του κόμματός του τις έχει σφυροδρέπανο στο κεφάλι του.
Αυτό στο λέει νέτα σκέτα,ξέρεις με ποιόν και με τι έχεις να κάνεις κι αν είσαι τόσο σνομπ-μην πω τίποτ΄άλλο-κι η αριστερά και δη το ΚΚΕ δεν είναι της αισθητικής σου-το έχουμε ακούσει κι αυτό-  κι  έχεις παραχωρήσει τον εγκέφαλό σου στα μμε και δεν λυγίζει από τους τόνους των ψεμάτων τους κι  έτσι δεν μπορείς να δεχτείς κι από μιαν  άλλη  πηγή  πληροφόρησης κι αντίληψης τις φριχτές αλήθειες-επειδή είναι α λ η θ ι ν ή  βρε φίλε η φτώχεια και η πείνα των παιδιών αυτού του πλανήτη-που διαδέχονται στις σελίδες του  βιβλίου η μια την άλλη, με αριθμούς και στατιστικά στοιχεία παρμένα από τα...επίσημα αρχεία και τις πιο πρόσφατες έρευνες των επί γης κρατούντων(!) μα τσινάς,μόνο και μόνο επειδή τα παραθέτει ένας κομμουνιστής δημοσιογράφος,που έχει σπουδάσει τα συμβατικά οικονομικά αλλά με επιχειρήματα στοιχειώδους  α ν θ ρ ω π ι ά ς - πάνω απ΄όλα-στα λέει έξω απ ΄τα δόντια, τότε εγώ τι να πω...
Είσαι ηλίθιος όντως και  φταις, όχι επειδή "μαζί τα φάγαμε όλα", που είπε εκείνο το τέρας ,αλλά επειδή  ακόμα θέλεις-γιατί πολύ σε βολεύει - να α φ ή ν ε ι ς  να σου σερβίρουν ως κολοκυθόπιτα πασπαλισμένη με αντικομμουνιστικά αλατοπίπερα τα αίσχη τους,τα δικά τους τα αίσχη.

Θα μπορούσε,υποθέτω,ο Ν.Μ. να το παίξει διανοούμενος της κομμουνιστικής αριστεράς γενικώς ,της  ευρύτερης αριστεράς ακόμα πιο γενικώς και αορίστως,χωρίς άλλες διευκρινήσεις και με τέτοιες ωραίες κουλτουριάρικες περικοκλάδες- οπότε και με πιο ελαφρύ στυλ- θα κατάφερνε να θυμίσει σε πολύ ευρύτερο  κοινό τα της μαρξιστικής αντίληψης,τα  γνωστά και μη εξαιρετέα και τόσο λυσσαλέα πολεμημένα από το παγκόσμιο χρήμα,χωρίς δηλαδή να ανοίξει πολλά πολλά μέτωπα, ένθεν και ένθεν.Δεν το προτίμησε.Έκανε πολύ καλά.
Ο συγγραφέας δεν είναι μεν ο πρώτος που επιχειρεί να (ξανα)ξεσκεπάσει τον καπιταλισμό,είναι  εκείνος όμως που εδώ και τώρα με ένα πολύ απλό και εύληπτο γράψιμο το πετυχαίνει καλύτερα, εστιάζοντας ξανά και ξανά στην ξεδιαντροπιά, για παράδειγμα, αυτού του ολέθριου συστήματος  που ανέχεται όπως είπα και πιο πάνω να πεινάνε  π α ι δ ι ά, να πεθαίνουν από την τεχνητή μαζική ασιτία-το καταλαβαίνετε;-ολόκληροι πληθυσμοί στην Αφρική, ενώ οι ταγοί του είναι ως τα μπούνια φορτωμένοι με αληθινότατες, αμύθητες περιουσίες και άπειρα, matrix μεν, λεφτά δε...που τα κάνουν τι;Μαζί τους τα παίρνουν;

Πιο κατανοητή***τέλος αλλά και ωραία, εκλαϊκευμένη απάντηση με την κλασσική μαρξιστική -λενινιστική ορολογία και διατύπωση στις δόξες της, δεν μπορούσε να γίνει κι αυτά που περιγράφει ο συμπαθέστατος και πανέξυπνος κουκουές, είναι και παραείναι τα χάλια μας επακριβώς και τα αίτιά τους, μην παιδεύεστε να τα αποδίδετε στην κακή μας μοίρα.
Ναι,ας μη φοβόμαστε τις λέξεις,ο καπιταλισμός είναι το πρόβλημα και το αίσχος και ολόδική του κι η κρίση κι η όλη αρρώστια κι η ηθική σαπίλα και ναι,είμαστε ή φερόμαστε σαν ηλίθιοι και μας χειραγωγούν τα μμε, λόγω της αντικομμουνιστικής πλύσης που έχουν κάνει στον εγκεφαλό μας και ναι,η λύση δεν μπορεί να είναι κανένα μεσοβέζικο και πολιτικάντικο μπλαμπλα  κανενός πλέον από το κυβερνόν τσίρκο και ναι,η διαγραφή του (ανύπαρκτου) χρέους πρέπει να είναι μονομερής και ναι,συνυπογράφω σχεδόν στα περισσότερα που διάβασα, ώστε να προτείνω το βιβλίο,διαβάστε το, δείτε μερικές σελίδες στο site του εκδοτικού οίκου, αξίζει τον χρόνο σας.

Αλλού  ήταν που στράβωσα και φυσικά θα το πω με τρεις προτασούλες που τις θεωρώ υπεραρκετές:
1.στην άκρατη "κομματίλα"  που τον πιάνει ,προς το τέλος ευτυχώς .
2.στην παράθεση ντε και καλά των αποσπασμάτων ομιλιών της γραμματέως του κόμματός του.
3.στην απολύτως στενή και επιζήμια αντίληψη "πας μη κουκουές  βάρβαρος"....


*Εκβιασμός δηλαδή!Ή κάνεις αυτό που επιτάσει ο μύθος ή δεν σε ξέρω, δεν σε είδα.Α,ρε  Κωνσταντίνε Παλαιολόγε..

**Σοβαρά μιλάω,την Πόλη και τη Μικρασία τις θεωρώ πάντα ελληνικά χώματα και μέσα στην   καρδιά μου τις  έχω.

*** "Μια ευγενική απάντηση στους πραιτωριανούς των μνημονίων...",όπως ο ίδιος λέει.


ΥΓ1.Δεν είναι κρίμα,αγαπητέ Νίκο Μπογιόπουλε,στο τέλος-σαν ζωηρή και πεισματάρα κατσικούλα, εκείνη που ρίχνει μια κλωτσιά στην καρδάρα  και πάει το γάλα- να αλλάζετε εσείς ο ίδιος την αρχική σας πρόθεση να είμαστε όλοι  ισότιμοι  παραλήπτες του εξαιρετικά αφυπνιστικού κειμένου σας;
ΥΓ 2.Kι εμείς ερωτευτήκαμε,αγαπητέ,δεν κάναμε όμως κι έτσι,μη και μας "μαλώσει" το έτερον ήμισυ!Αφήστε, που καμιά φορά τα καβγαδάκια ,όταν έρθει πια το πλήρωμα του πανδαμάτορος  %, κάνουν καλό στην πάσης φύσεως υγεία.

ΥΓ3.Λιγότερο από έναν χρόνο μετά,σήμερα 31 Μαρτίου 2013
  • όταν η Δημάρ πολτοποιεί συστηματικά κάθε απομεινάρι αριστερής τσίπας που αφέθηκε, να ψυχορραγεί, από τον άθλιο Χριστόφια,
  • όταν ο Σύριζα αυτοξεφτιλίζεται συνεχώς με τις αλαλούμ δηλώσεις(και όχι μόνο δηλώσεις) των στελεχών του πετώντας ανερυθρίαστα στα νεοφιλελεύθερα σκυλιά τις προεκλογικές του θέσεις αλλοιθωρίζοντας προς μια σοσσιαλδημοκρατική,ποιός ξέρει από που συνεπικουρούμενη, πρόταση θολής ενσωμάτωσης 
  • όταν η ηγεσιούλα του ΚΚΕ-πόσο μικροί είναι τελικά αυτοί οι άνθρωποι-κλείνει μάτια κι αυτιά στις τραγικές απαιτήσεις των καιρών 
θα ήταν παράλειψή μου να μην αναφερθώ και πάλι στον Νίκο Μπογιόπουλο. Του εύχομαι καλή δύναμη σε ό,τι κι αν κάνει....


ΥΓ4.Βρε τι γίνεται!Το θέμα όμως και το μόνο προφανώς που ενδιαφέρει εμένα, εδώ και τώρα,είναι τι λέει  ο ίδιος και τι ε π ι λ έ γ ε ι  να κάνει.

Σχόλια

  1. Ωραία τα λέτε.Ρομαντικά,επαναστατικά και με τις απαραίτητες εθνικές πινελιές.Καμιά καλή ιδέα που να υλοποιείται έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/9/12 21:03

    Πώς άντεξες το βιβλίο του και συμφωνείς κιόλας,αυτός είναι πολύ φανατικός ο άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σας περιγράψω καλύτερα πως δεν αντέχω την κάθετη πτώση του βιοτικού μου επιπέδου ενώ δεν τα έφαγα σε καμία,μα σε απολύτως καμία,περίπτωση μαζί με τον βαρελοβάρελο;
      Ο Μπογιόπουλος μια χαρά τα λέει και για να είμαι ακριβοδίκαιη δεν τα λέει καν αυτός τώρα,ούτε ανακάλυψε ως ο Κολόμβος την Αμέρικα.Εκείνος που τα πρωτόπε τα έλεγε κάπου 180 ολόκληρα χρόνια πριν κι είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα από την απάτη σε βάρος των λαών που περιγράφει και είναι ο κυριούλης του εξωφύλλου του βιβλίου...

      Διαγραφή
  3. Μιχάλης6/9/12 21:06

    Δεν σε πιστεύω!Κάθισες και διάβασες Μπογιόπουλο!Χαράς στην υπομονή σου παιδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη,τι ακόμα πρέπει να γίνει για να καταλάβεις πόσο βαθιά νυχτωμένοι είμαστε;
      Αναρωτιέσαι για την υπομονή την δική μου σε σχέση με την ανάγνωση ενός διαφωτιστικού εν γένει βιβλίου αντί να σε προβληματίζει η απαράδεκτη ανοχή όλων μας στην προδοσία που συντελείται;

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος6/9/12 21:08

    όχι ότι θα τους ψήφιζα ποτέ αλλά το βιβλίοπολύ καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6/9/12 22:22

    Όποιος δογματικά απορρίπτει ένα βιβλίο δεν νομιμοποιείται να κατηγορεί τον δογματισμό. Θα το διαβάσω το βιβλίο και ίσως δεν θα χρειαστεί να επιστρατεύσω, ούτε ίχνος υπομονής, όπως κάποιοι διατείνονται. Τα γεγονότα που πριν χρόνια κάποιοι πρόβλεπαν χλευαζόμενοι, στέκουν σήμερα μπροστά μας αλήθεια αμείλικτη-που να μην έσωνε να επαληθευτούν-και εμείς ακόμα το ποιηματάκι μας ίδιο και απαράλακτο να μιλάμε για θέσεις δογματικές και λόγο ξύλινο. !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αντικομμουνιστική πλύση εγκεφάλου που έχει γίνει, σ΄αυτή την χώρα ακόμα καλά κρατεί.
      Με ειλικρίνεια έγραψα και τις επιφυλάξεις μου για το κομματικό του πράγματος,έβαλα δηλαδή τους προβληματισμούς μου λόγω του αποκλεισμού που ένιωσα ότι κάνει και της ιδιαιτερότητας του συγγραφέα αλλά ότι ο Μαρξ είναι απόλυτα επίκαιρος δεν είμαι ηλίθια να μην το βλέπω!

      Διαγραφή
  6. Στέφανος Μπιζάνης7/9/12 09:26

    Βιβή θα το αγοράσω το βιβλίο. Όχι από σπρώξιμο που μου δίνει ο συρμός, αλλά γιατί με παρακινεί το στύλ του Μπογιόπουλου. Κατά τα άλλα με όσα γράφεις εδώ είναι σα να το διάβασα (σφυροδρέπανο στο κεφάλι του), αλλά να σου πω ότι ταυτόχρονα σκέπτομαι: ρε μπας και είσαι προκατειλημμένος κομμάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφανε,προκατάληψη διαπιστώνω,όχι για σένα,για όλους μας. Μας έχουνε κάνει το μυαλό αλώνι κι ενώ οι αλήθειες πχ του Μαρξ αποδεικνύονται από την ίδια την ροή της Ιστορίας,αν του προταθεί να τις αναζητήσει κάποιος μέσω του βιβλίου Μπογιόπουλου,επειδή ο συγγραφέας είναι κκε,αυτός ο κάποιος που δεν είναι κκε, μπλοκάρει και μιλάει για υπομονές και πράσινα άλογα!Να δω πότε κι αν θα ξυπνήσουμε...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/9/12 16:25

      το πραγματικό κκε,ολοι αυτοί οι πατριωτες που πολέμησαν τους γερμανους, που πίστεψαν και έδωσαν τη ζωή τους στους αγώνες,δεν εχουν καμια σχέση ουτε με τον μπογιοπουλο ουτε με αυτούς που κάθονται τώρα στις καρέκλες του περισσού

      Διαγραφή
  7. Aggeliki7/9/12 16:02

    Ωραία η ανάρτησή σας,ειλικρινής πάνω από όλα,αυτό φαίνεται.
    Καταλαβαίνω τις επιφυλάξεις και τον προβληματισμό και διακρίνω εργώδη προσπάθεια από μέρους σας να το πιάσετε σφαιρικά αυτό το τεράστιο θέμα.Σωστά επίσης λέτε ότι δεν έχει σταματήσει λεπτό η αντικομμουνιστική προπαγάνδα.
    Αλλά πέστε μου,ήταν στάση σοβαρού κόμματος η στάση του ΚΚΕ και στις δυο πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις;Ένα κόμμα που παλεύει ενάντια στα μονοπώλια όπως λέει πώς είναι δυνατόν να μονοπωλεί την Αλήθεια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aggeliki7/9/12 16:07

    Παρέλειψα να πω ότι έχω διαβάσει το βιβλίο και με εκφράζει ο τρόπος που το παρουσιάσατε.Κάποια στιγμή μετά προσπάθησα να διαβάσω και αυθεντικά βιβλία του Μαρξ αλλά τα παράτησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος7/9/12 16:14

    του πανδαμάτορος % ΕΙΣΑΙ ΟΜΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΤΣΟΥΧΤΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ύφος μου δεν ήταν ευγενικό,έχετε δίκιο,αλλά το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος7/9/12 16:19

    Ο Μαρξ ήταν Εβραίος κι ο Χριστός το ίδιο.Βρε τι πάθαμε όλο σε μπελάδες μας βάζει η κολόφαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος8/9/12 13:40

    Καλή σας μέρα.
    Το περίεργο και ύποπτο θα ήταν να μην αναφερθεί στο κόμμα του ο κύριος Μπογιόπουλος.Το ενδιαφέρον των αναγνωστών αρχίζει από την στιγμή που είναι ξεκάθαρο με ποιόν έχουν να κάνουν και τουλάχιστον σε ο,τιδήποτε σχετίζεται με το ΚΚΕ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και οριστικά.
    Το βιβλίο του λοιπόν είναι ξεκάθαρο το ίδιο και ξεκάθαρα διαχρονικό,συγκλονιστικό,θαρραλέο.
    Για μένα ο Μπογιόπουλος ξαναβάζει στο προσκήνιο τον κομμουνισμό ως ανάγκη με τρόπο που δεν έχει μεν καταφέρει το ΚΚΕ να τον κάνει πιο πειστικό στην επικοινωνιακή πασαρέλα αλλά αυτό δεν μπορεί να μειώσει την αξία του κειμένου.
    Μπράβο και σε σας που δεν σας αρκούν τα ανώδυνα ή συγκλονιστικά, δεν έχει διαφορά σε τούτους τους τραγικούς καιρούς, μυθιστορήματα και άλλα γραπτά γενικώς,καλή δύναμη.
    Τάσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος8/9/12 13:56

    Αυτά που λέει ο Μπογιόπουλος είναι ωραία αλλά ουτοπικά. Συμφωνώ ότι δεν διστάζει να επιτεθεί κατά του καπιταλισμού με σφοδρότητα αλλά δεν είμαστε ηλίθιοι όπως λέει ούτε περιμέναμε εκείνον να μας πει ότι ο καπιταλισμός είναι η αιτία των δεινών.Επιπλέον στην πράξη το κόμμα του τα έκανε μαντάρα με την αδιαλλαξία του.
    Δεν υπάρχει τρόπος να γλυτώσουμε.Ο καπιταλισμός είνα λερναία ύδρα.Είδαμε και με τις χώρες που είχαν κομμουνισμό τι έγινε. Προτιμήσανε να μείνουν χωρίς δουλειές και σπίτια οι Ανατολικογερμανοί προκειμένου να πάνε με την Δύση και τα αγαθά της και με την ψεύτικη ελευθερία του λόγου.
    Μπορούν τώρα να βρίζουν όσο θέλουν την Μέρκελ αλλά αυτό δεν τους ταϊζει.Μετά από σχεδόν 23 χρόνια στην Ανατολική Γερμανία το 50%του πληθυσμού έχει διατελέσει είδη μια φορά άνεργο ή έχει μεταναστεύσει. Η ανεργία είναι τριπλάσια από την Δυτική Γερμανία (π.χ. στο Sachsen-Anhalt της Ανατολικής Γερμανίας η ανεργία τον Ιανουάριο του 2012 ήταν 12,8 % ενώ στο Μόναχο της Δυτικής Γερμανίας μόνο 4,2 %) αλλά έχουν ελευθερία..
    Κολοκύθια τούμπανα.Νάνσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/1/13 08:59

      Σε δεκαπέντε σειρές ξετύλιξες όλη την αντικομουνιστική προπαγάνδα του 21ου αιώνα.
      Θα μπορούσες να τα βάλεις και σε μορφή bullets για να είναι πιο ευσύνοπτα και κατανοητά.
      Νάνσυ ο Καπιταλισμός είναι σάπιος απο την κορυφή ως τα νύχια και πέφτοντας θα πάρει μαζί του και τους απολογητές του.
      Μαντάρα δεν τα έκανε το ΚΚΕ με την αδιαλλαξία του (πχ στο ξεπούλημα του πλούτου της χώρας και στην οικονομική της υποδούλωση), μαντάρα τα έκαναν τα ανδρείκελα-προδότες που ψηφίζεις.
      Δημήτρης.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/1/13 21:11

      Συγνώμη αλλά δεν νομίζω να κατάλαβες καλά!
      Το αντίθετο υποστηρίζει,απλά λέει με πεσιμιστικό τρόπο, ότι οι Ανατολικογερμανοί ούτε λίγο ούτε πολύ την πάτησαν,ότι έχαψαν πολύ εύκολα τα ψέμματα της δυτικής προπαγάνδας.Αφού δεν υποψιάστηκαν λοιπόν τι κρυβόταν κάτω από τα δήθεν καλά της επανένωσης και λοιπές μούφες βρέθηκαν από δήμαρχοι κλητήρες!
      Έτσι μπορούν να έχουν τώρα τάχαμου ελευθερία,δεν τους συλλαμβάνουν αν βρίσουν την Μέρκελ,αυτό λέει,αλλά στην ουσία δεν κέρδισαν, έχουν τραγικά χάσει.
      Αποδείχτηκε ότι στην κομμουνιστική Γερμανία είχαν όλοι δουλειές και δεν υπήρχε περίπτωση να μείνουν άνεργοι, υπήρχαν πέντε πράματα,περίθαλψη,δημόσια παιδεία,κυρίως η δουλειά για όλους,αλλά δεν κατάλαβαν τι παίχτηκε σε βάρος τους έγκαιρα,δελεάστηκαν,θυσίασαν τα κατακτημένα, αυτό είπε η κοπέλα!
      Άλλο να της πεις ότι ο πεσιμισμός δεν βοηθάει κι άλλο να της κάνεις τέτοιο χώσιμο γιατί έχει πικρία για την ανεπάρκεια της αριστεράς και τα βάζει κυρίως με το ΚΚΕ.

      Και το τελευταίο,ξέρεις εσύ τι ψηφίζει ο καθένας;Μη γίνεσαι βασιλικότερος του βασιλέως ρε φίλε.Γι αυτά και γι αυτά δεν θα δούμε προκοπή και θα τρωγόμαστε και θα μας πατάνε όλοι αυτοί οι αλήτες.
      Γιάννης

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος8/9/12 14:56

    "Το γεγονός ότι ο υπαρκτός σοσιαλισμός χρεοκόπησε δεν είναι γιατί τήρησε απαρέγκλιτα τις θεωρίες του αλλά γιατί σύντομα απομακρύνθηκε από αυτές παρερμηνεύοντας και παρασημασιολογώντας τις".

    Τάδε έφη ο καθηγητής του ΑΠΘ κ.Θάνος Κακουριώτης σε ένα άρθρο του στην εφημερίδα Βήμα http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=441252

    Νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα.Περαστικά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/9/12 15:25

      Ο Νίκος Μπογιοπουλος πάντως που πολλοί φίλα προσκείμενοι στο κόμμα του θα τον ήθελαν γενικό γραμματέα στο τι γίνεταιμε την σημερινή καπιταλιστική Ρωσία του Πούτιν δεν είναι το ίδιο λάβρος και διαφωτιστικός.Το βιβλίο του γενικά ειναι καλό για να πούμε και του στραβού το δίκιο,πάντα πρέπει να διαβάζουμε όλες τις απόψεις και να βάζουμε το νιονιό μας να δουλεύει.
      Μπράβο σου που ασχολήθηκες και ανάρτησες περί αυτού,ξέρεις γιατί.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον σε μένα αναφέρεστε στην τελευταία φράση σας.Όχι δεν ξέρω.

      Διαγραφή
  14. με ξένα κόλυβα μνημονεύει κι αυτός, είδαμε τι τον έκανε τον Μαρξ το κόμμα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8/9/12 15:43

    Από Μοσχατούπολις σας βρήκα πολύ ενδιαφέρον το μπλογκ σας.Το βιβλίο του Μπογιόπουλου είναι συγκλονιστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΠΥΡΟΣ8/9/12 16:30

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ BLOGS .ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. ΑΣΤΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ.ΣΤΗ ΠΡΆΞΗ ΟΥΤΕ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΟΥΤΕ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος8/9/12 18:27

    Σφυροδρέπανο στο κεφάλι του χαχαχαχα τέλειο!Λοιπόν λεω να του ρίξω μια ματιά αλλά μην το αγοράσω κιόλας,κανένας για βραχυπρόθεσμο δάνειο σύντροφοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος8/9/12 18:46

    Τι ανακατεύεσαι με όλους αυτούς και δεν γυρνάς στα μυθιστορηματάκια σου;Γιατί το καταστρέφεις το ωραίο σου μπλογκ;Ο Μπογιόπουλος βγάζει τα ευρώ που δεν του αρέσουν από το βιβλίο,άντε μωρέ οι ψεύτες όλοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νάσος8/9/12 18:56

    Ωραίο γράψιμο πάνω σε ένα ενδιαφέρον βιβλίο.Μπράβο σου και μη μασάς,πολλά θα ακούσεις,θέλουν να μας κλείσουν το στόμα.
    Νάσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ. Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ". ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΔΙΚΟ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ. ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ, ΤΟ ΝΟΜΟΤΥΠΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΗΘΙΚΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΩΣ ΝΟΜΙΜΟ. Η ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ, ΤΟ ΠΩΣ ΤΙΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ 'Η ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Η ΡΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΠΙ ΣΤΑΛΙΝ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΚΙΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΟΤΑΝ 10 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ. ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΛΟΣ ΜΑ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ10/9/12 10:25

    ΣΩΣΤΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΗΘΙΚΗ.Ο ΦΙΛΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΟΛΙΓΩΝ ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΗ ΑΛΛΆ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΒΡΑΧΟΣ.
    ΣΩΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ Ο ΜΑΡΞ ΑΛΛΑ "ΚΑΗΚΕ" ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΚΑΚΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ.Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΒΙΩΝΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΤΗΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΥΤΟΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΠΤΥΞΕ.
    ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νάσος11/9/12 11:51

    Συφωνώ ότι πρέπει να ξαναβάλουμε την ηθική στις διεκδικήσεις μας.Πρέπει όμως πρώτα να την ορίσουμε, δεν νομίζετε;Αλλιώς την αντιλαμβάνεται πια ο μέσος πολίτης ενός διαβρωμένου πέρα γα πέρα κράτους όπως το ελληνικό αλλιώς οριζόταν κάποτε.
    Νάσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος11/9/12 21:39

    ΗΘΙΚΗ!ΗΘΙΚΗ!ΤΙ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ.ΑΥΤΟΙ ΞΑΜΟΛΗΣΑΝ ΤΑ ΝΑΖΙΣΤΟΣΚΥΛΑ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ,ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ!Ο ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΙΕΣ.ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟΝ ΛΕΝΙΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΛΑΛΟΥΜ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ.
    ΚΚΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΑΖΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΕΧΕΤΕ ΩΡΑΙΟ ΜΠΛΟΓΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλομελετήστε κι έρχονται...Εκλογούλες βλέπω λίαν συντόμως παιδιάαααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος16/1/13 22:17

    Καταπληκτικό βιβλίο
    Μαρίζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΙΡΗΝΗ15/3/13 14:16

    ΈΦΤΑΣΕ ΤΙΣ 60.000 ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΡΕΚΟΡ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟΔΗΛΩΜΕΝΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ.ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΤΙΜΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣΧΑΛΗ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ.ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΣ ΚΟΜΜΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ.ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΣΑΞΕΙ.
    ΕΙΡΗΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/13 13:49

      Όποιος είναι εχθρός του κόμματός σας είναι εχθρός του λαού;Μια ζωή αυτές τις βλακείες λέτε και μόνοι σας ακυρώνετε ό,τι μπορεί να σας αναγνωρίσει ένας καλοπροαίρετος πολίτης.

      Διαγραφή
  27. Εξαιρετικό.Τώρα κατάφερα και το διάβασα δανεισμένο από φίλο μου.Φαντάσου αν πούλησε 60000 στην πραγματικότητα τι αναγνωσιμότητα έχει αν σκεφτούμε δανείσματα και δώρα και τα σχετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μανώλης Πέτρου15/3/13 20:26

    Εγώ δεν είχα καμία σχέση ως τώρα με κκε,κομμουνισμό και τα τοιαύτα.Αλλά διάβασα το βιβλίο του Μπογιόπουλου και η αλήθεια φωνάζει από μακριά.Δεν θα ψηφίσω το κόμμμα του,δεν νομίζω γιατί δεν μου πάει το στυλ τους αλλά το βιβλίο είναι καταπληκτικό.
    Μανώλης Πέτρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝ-ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ,ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;
      ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΣΤΥΛ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΓΡΙΑΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΤΥΛ;

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος15/3/13 20:48

    Το ΚΚΕ είτε συμφωνούμε είτε όχι μαζί του είναι ένα σταθερό κόμμα που έχει συγκεκριμένη ιδεολογία.Τα περί ξύλινης γλώσσας,σταλινισμού,εσωστρέφειας και διάφορα άλλα δεν είναι σοβαρά επιχειρήματα για να κρίνει ο πολίτης τι εστί ΚΚΕ.Είναι φαιδρότητες της αντικκε προπαγάνδας.Όποιος έχει στοιχειώδη κρίση καταλαβαίνει.Το τι κάνει μετά είναι ένα ξεχωριστό θέμα.
    Υποκλίνομαι όμως στην ανάρτησή σας γιατί την τολμήσατε και γιατί είναι γεμάτη αγωνία, ανθρωπισμό και ειλικρίνεια.
    Ένας φίλος του ΚΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος1/4/13 17:52

    Σπουδαίο βιβλίο.Χρήσιμο ακόμα και για μη κομμουνιστές. Νάντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χιαστί2/4/13 13:34

    Όλα αυτά που λένε οι κομμουνιστές είναι αλήθεια.Οι διαπιστώσεις και οι αναλύσεις τους είναι καίριες.Αλλά κανένας τους που να είναι λογικός δεν μπορεί να υποστηρίζει σήμερα ότι ο κομμουνισμός όπως τον εφάρμοσαν είναι η λύση.Δεν μπορούμε να γυρίσουμε σε συστήματα διακυβέρνησης που απέτυχαν. Σίγουρα κράτησαν πολύ λίγο, διαστρεβλώθηκαν εντός τους και πολεμήθηκαν από παντού.Αυτό όμως δεν αποδεικνύει την εγγενή αδυναμία τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος17/10/15 23:29

    η.... "συντροφική τρόικα" σας εύχεται περαστικά (πιο ξεφτιλίκι δε γίνεται) https://www.youtube.com/watch?v=MH6bm4PmEJE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω τώρα για τα καμώματα του καθενός που λέει μεγάλα λόγια και κατακεραυνώνει τους άλλους. Απομονώνω το κείμενο από την προσωπικότητα αυτού που το... έγραψε,όσο είναι δυνατόν κάτι τέτοιο στις άσχημες μέρες που ζούμε,και συνεχίζω να το θεωρώ πάρα πολύ ενδιαφέρον.Ως βιβλίο.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου