Αυτό το είδος γιαγιάς , μάλιστα ! " In the 90's " , Linda Mc Cord

 

"Service For One"

 
" Window Seat "
 
 
"Stir Crazy"



"Funny Pages" 



"Mom΄s  Sewing Room"

Ανακάλυψα αυτά τα 10 ακρυλικούλια της Αμερικανίδας Linda Mc Cord με τον τίτλο "In the 90's", δεν είναι συγκλονιστικά μα κάτι γλυκό και τρυφερό το έχει ολοφάνερα η χεριά της, κάπως μ΄άρεσαν, το σκέφτηκα λοιπόν από΄δώ, το ξανασκέφτηκα από ΄κεί κι ένα έχω να σας πω μετά λόγου γνώσεως ή πώς διάολο το λένε,πως πρέπει πρότυπο να την κάνουμε την γιαγιάκα!
Aυτό το είδος γιαγιάς, μάλιστα!
Τόσο να πασχίσουμε να φτάσουμε ό λ ο ι μας, εγώ άλλαξα κιόλας πρώτη και καλύτερη γνώμη κι άφησα τα μπωντλερικά του τύπου να πεθάνω νέα και να με θυμούνται τα παιδάκια μου όρθια κι ωραία και ρομαντικές και ποιητικές αηδίες....
Έτσι,έτσι ακριβώς στα 90+ και πιο πολύ,120 θα πάω,θα διαβάζω,θα πίνω τους καφέδες μου,θα φτιάχνω κέηκ,θα μάθω να κεντάω και να πλέκω-μάλιστα ως κι αυτό-και σκοπεύω να παίρνω μέχρις αποσβέσεως και σύνταξη ,ναι,ρε κλέφτες,κάτω τα χέρια από την συνταξούλα του κόσμου, όλα αυτά τα λεφτά που σας έχουμε πληρώσει, απατεώνες, χρόνια ολόκληρα στα ταμεία....
Ζήτω η γιαγιά της Λίντα Μακ Κορντ!



"Busy Work"

 


"Daily News"



"On The Mend"
"Morning Brew"
"In The Red"

Σχόλια

  1. νανα ιωαννιδου10/4/13 16:04

    Φιλτατη Βιβη
    Την Linda δεν την εχω διαβασει ακομα , ομως στα 75 μου χρονια τωρα μπαινοντας, θα ηθελα να πω στους νεους , εχοντας εγω περασει μια πολυ τραγικη ζωη , αναμεσα απο παντος ειδους αρρωστιες και κακοτυχιες, οτι δεν υπαρχει πιο ευτυχια του να ξυπνας το πρωι στα γεραματα σου και η μοιρα να σου δινει αλλη μια καινουργια μερα , ετσι ωστε ν αναβαλλεις τον διαλοθανατο ! Διευρινεις τα ορια σου!!!
    Μια μερα ακομα πανω στη γη! Κι αν εχεις και το μυαλουδακι σου , η τελεια ηδονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την,καλημέρα.
    Λέει ένα στιχάκι "μην πετάξεις την ζωή σου στα σκυλιά".Κρίση ξεκρίση λοιπόν ας βρούμε διεξόδους ώσπου να στείλουμε τους κλέφτες στα τσακίδια και στο μεταξύ να μην πετάξουμε τις ζωές μας στα σκυλιά και στα σκουπίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρούλα Κορκ.14/4/13 02:14

    Καλά τα λες!Καμιά φορά βέβαια δεν γίνονται όπως τα σχεδιαζουμε αλλά μη το βάλουμε κάτω έτσι εύκολα,ειδικά τώρα με τη κρίση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάνος15/4/13 12:22

    Η γιαγιά 90s είναι στο Αμέρικα.Εδώ στο Ελλάντα επιβιώνουν μόνο οι καλοζωισμένοι μητσοτάκηδες και κάτι γέροι αφάσιοι.Οι υπόλοιποι πάνε στη πριονοκορδέλα του κάθε αλήτη που τον βάζουν να κυβερνήσει.
    Την καλημέρα μου αγαπητή οικοδέσποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου