Στο Booktalks

Τι ωραίος χώρος το Booktalks στο Παλαιό Φάληρο!


Μέσα στην καρδιά μου,που λένε, μπήκε.Δυό φορές έχω πάει ως τώρα,παρόλο που είναι πολύ κοντά μου,μα ξεσηκώθηκα,έχω συνεχώς κατά νου να οργανώσω καλύτερα τον χρόνο μου,να ξυπνάω δηλαδή λιγάκι πιο νωρίς-γιατί τώρα που έγινα του σπιτιού και του σαλονιού απελευθέρωσα τον σπιτόγατο και το νυχτοπούλι, που καταπίεζα όσα χρόνια δούλευα και ίσως το έχω παρακάνει με το εντός σπιτικής θαλπωρής ξενύχτι-για να απολαμβάνω περισσότερη μέρα έξω και να πηγαίνω συχνότερα για καφέ και καλά βιβλία, μιλώντας γι αυτά με ανείπωτα γλυκούς ανθρώπους, που διαβάζουν οι ίδιοι πάρα πολύ και τα αγαπούν, τα αγαπούν, βεβαιωμένα τα  α γ α π ο ύ ν , σας το υπογράφω,δεν τα βλέπουν τα βιβλία σαν απρόσωπα προϊόντα...


Κλέβω ασυστόλως μερικές φωτογραφίες του Γιάννη (κυρίως από το fcb),δηλώνω ανερυθρίαστα ότι έχω ερωτευτεί τον καινούργιο χώρο και πως ανυπονώ για χειμωνιάτικες λιακάδες στον φαρδύ πεζόδρομο με ένα και δυο και τρία βιβλία ανά χείρας, παρέα με τον Άγη,την Κατερίνα,τον Γιάννη,τον Βασίλη,την Ελένη,τον Αλέξανδρο,την Χρυσάνθη,τον Γιάννη και λοιπούς καινούργιους και παλιούς φίλους, βιβλιόφιλους που άρχισαν να συχνάζουν κι εκείνοι στα τιμημένα Νότια Προάστια!


Ελπίζω δε,διότι κάτι πήρε το σόναρ αυτί μου,σύντομα να ξεκινήσει επισήμως και πανηγυρικά (και) κάποια οργανωμένη λέσχη ανάγνωσης και φυσικά οι αφοσιωμένοι στο διάβασμα Degίτες και Degίτισσες,άλλο που δεν θέλουμε, οραματιζόμενοι μονίμως πύκνωση λεσχών, ειδικά των σοβαρών εκείνων που τολμούν άλλες επιλογές,γιατί τους αξίζει φιλοξενία σε καλαίσθητους χώρους που σε ηρεμούν και σε εμπνέουν,ακριβώς σαν το Booktalks.  



Το  Booktalks δεν προσφέρεται μόνο για αναγνωστικές -κυριολεκτικά και αλληγορικά-λιακάδες,εμένα που μου αρέσει το ίδιο καλά η δημιουργική κυκλοθυμία των βροχερών απομεσήμερων του Μάρτη,για παράδειγμα, με γοητεύει επίσης η ιδέα να παραμείνουμε σε βάθος χρόνου όρθιοι -βασικό μας μέλημα και χρέος,όταν ο κάθε μνημονιακός χάρος πάνω από τα κεφάλια μας εκτοξεύει ανύπαρκτες επενδυτικά αναπτυξιολάγνες ηλιθιότητες-και να διαβάζουμε όσα πιο πολλά βιβλία μπορούμε,στηρίζοντας έτσι και πρακτικά-άλλος λιγότερο,άλλος περισσότερο-προσπάθειες σαν κι αυτή που κάνουν, κόντρα στην κρίση,οι φίλοι του Booktalks και το λέω ευθέως:πρέπει να στηρίξουμε τα βιβλιοπωλεία,αυτά που σέβονται τον λόγο ύπαρξής τους,να μην θυσιάσουμε και τα λιγοστά μυαλά που μας απόμειναν στον βωμό της εθνικής μας ημιμάθειας..



Κι αν το γύρισα στην πολιτικολογία δεν φταίω εγώ,αυτή η "Καμένη Βάτος" που μου έγνεφε σαν σειρήνα,αφού με είδες,πάρε με,πάρε με,διάβασέ με,μόλις διάβηκα το κατώφλι τού Booktalks,φταίει...



Σχόλια

  1. Με συγκίνησες Βιβούλα μου <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε βρε,είπα την αλήθεια,αν δεν ένιωθα έτσι δεν θα μπορούσα να πω τίποτα.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχος χώρος, εκπέμπει μια θετική ενέργεια. Συναντάς και γλυκύτατους ανθρώπους. Ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθούμε για καφέ εκεί και για βιβλιοκουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πληροφοριοδότης,ονόματα δεν λέμε, μου είπε ότι εσύ πας τις Κυριακές,εγώ τείνω προς Σάββατα και απογεύματα Τετάρτης αλλά κάπου θα βρεθούμε,δεν μπορεί!

      Διαγραφή
    2. Σάββατα πρωί πηγαίνω συνήθως.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου