Λέσχη Ανάγνωσης Degas.Πέντε χρόνια αναγνώσεων.Αφιέρωμα Β΄μέρος



πάνω στα βιτρινάκια δεξιά,
υπάρχουν μερικά εξαιρετικά μικρά χαρακτικά,
μακάρι να τα βλέπατε ευκρινώς,
βλακεία μου που δεν τα φωτογράφιζα 

Συνεχίζω με αταξινόμητες φωτογραφίες και βιβλία που διαβάσαμε και συζητήσαμε και για τα περισσότερα από τα οποία έχω κάνει αναρτήσεις στο μπλογκ:

"Η Βουή και Η Μανία", William Faulkner, εκδ.Καστανιώτη
"Το Πέμπτο Παιδί",Ντόρις Λέσινγκ,εκδ.Καστανιώτη
"Το Στρίψιμο της Βίδας",Χένρυ Τζέημς,εκδ.Άγρα
"Νέμεσις",Φίλιπ Ροθ,εκδ.Πόλις
"Ο 'Υπατος της Σμύρνης",Σωτηρίας Μαραγκοζάκη,εκδ.Κέδρος
"Ανεμώλια",Ισίδωρου Ζουργού,εκδ.Πατάκη
"Το Συναξάρι του Ανδρέα Κορδοπάτη",Θανάση Βαλτινού,εκδ.Εστία
"Τα Σακιά",Ιωάννας Καρυστιάνη,εκδ.Καστανιώτη
"Αναζήτηση",Νίκου Θέμελη,εκδ.Κέδρος
"Χρυσή Ακτή",Μιχάλη Μοδινού,εκδ.Καστανιώτη
"Ψίθυροι στο Μπέγιογλου",Νταβίντ Μπορατάβ,εκδ.Πόλις
"Ματωμένος Μεσημβρινός",Κόρμακ Μακ Κάρθυ,εκδ.Καστανιώτη
"Αναφορά στον Γκρέκο",Νίκου Καζαντζάκη,εκδ.Καζαντζάκη
"Η Πτώση",Αλμπέρ Καμύ,εκδ.Καστανιώτη
"Το Κλουβί της Σαύρας",Κάρεν Κόνελυ,εκδ.Πόλις
"Τα Χάρτινα Πουλιά",Ελένης Πριοβόλου,εκδ.Καστανιώτη
"Το Ζουμί του Πετεινού",Γιάννη Μακριδάκη,εκδ.Εστία
"Οι Πληγωμένοι",Πέρσιβαλ Έβερετ,εκδ.Πόλις
"Το Αμάρτημα της Μητρός μου",Γεωργίου Βιζυηνού,εκδ.Εστία
"Η Σκιά του Ανέμου",Κάρλος Ρουίς Θαφόν,εκδ.Ψυχογιού





Κρίμα επίσης που δεν έχω εύκαιρες τις φωτογραφίες από τις ωραίες μας συναντήσεις με την Μαρλένα Πολιτοπούλου στις 18/11/09 και την Αργυρώ Μαντόγλου στις 9/12/09, ήταν εξαιρετικές και οι δύο κυρίες και τις ευχαριστώ πολύ.
Κάπου έχω φωτογραφίες από την εφ΄όλης της ύλης παρουσίαση του Τζεμίλ Τουράν- σε άλλο χώρο αλλά με πρωτοβουλία της λέσχης μας- και ευτυχώς βρήκα στο fcb κι εκείνες από την υπέροχη βραδιά με τον Μακριδάκη.Ενός κακού μύρια έπονται,μου έτυχε κάτι οικογενειακό και σαν να μην έφτανε αυτό τα κακάρωσε ο σκληρός του pc και δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τι ακριβώς έχω αποθηκεύσει και που,σε επικουρικό σκληρό,στικάκια, συμπραγκαλάκια.Θα επανέλθω όμως σε πείσμα του τεχνολογίας που συνωμοτεί εναντίον μου.




στο βάθος αριστερά μια
προσωπογραφία,λάδι,σε άσπρο-μαύρο
και με το άσπρο μπλουζάκι ο Θοδωρής ο Γκούμας
που τώρα είναι στην... Σαουδική Αραβία

πίσω από την καλή μου φίλη Φανή, δεξιά,
ένας ακόμα ωραίος πίνακας,λάδι,
κρίμα που εδώ δεν φαίνεται καλά 

Θανάσης και Πέτρος παίζουν προπολεμικό Τσιτσάνη
με αφορμή το βιβλίο "Ουζερί Τσιτσάνης"
του Γιώργου Σκαμπαρδώνη




όχι,δεν είναι επαγγελματίες οι μουσικοί μας,το μεράκι τους κάνουν και επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο ότι την ιστορία την γράφουν τελικά οι παρέες και την τέχνη την τιμούν πολύ συχνά και με το παραπάνω (και) αυτοί που δεν την βλέπουν σαν επάγγελμα









ο Θανάσης ανάμεσα στα τραγούδια μάς μιλάει για το έργο του Βασίλη Τσιτσάνη,έχει προηγηθεί σχετική προβολή , που την έχει επιμεληθεί ο ίδιος,με πάρα πολύ υλικό για την Μαρίκα Νίνου και φυσικά για τον Τσιτσάνη



από την τελευταία συνάντηση στο Degas,Δεκέμβριος 2012





όμως


 

Σχόλια